۹ ماشین اتومات ارزان در بازار ایران را بشناسید وبلاگ کارنامه

فهرست مطالب

مرسدس نسل چهارم این خودرو را در 11 ستامبر 2018 یعنی ماه قبل به بازارهای جهان ارائه کرد. تولید خودروهای این کلاس از سال 1953 در کارخانه بنز آغاز شده و 5 نسل آن به فروش جهانی رسیده است. دو کمپانی بزرگ به نامهای بی ام و () و مرسدس بنز ()، هر دو روح مهندسی آلمانی را در خود دارند و رهبران صنعت خودروسازی در جهان محسوب میشوند. این خودروها با خودروهای ورزشی تفاوتهای بسیاری دارند و آن قدر محبوب و پرتوان هستند که برایشان یک کلاس جداگانه در مسابقات رالی در نظر گرفته شده است. در صورتیکه امکانات رفاهی برای شما اهمیت بیشتری دارند، تارا گزینه مناسبتر است. این دو سدان بهعنوان جدیدترین محصولات سایپا و ایرانخودرو، از لحاظ طراحی مدرنتر از دیگر خودروهای داخلی هستند اما در این بخش کفه ترازو به سمت شاهین سنگینی میکند زیرا درحالیکه تارا در اصل همان پژو ۳۰۱ با تغییراتی در نمای جلو و عقب است، سدان سایپا خودروی مستقلی محسوب میشود که از ابتدا طراحی شده و ازاینرو نمای پختهتر و اصولیتری دارد. تارا نیز به دلیل برخورداری از پلتفرم بهروز فرانسوی، از این جهت وضعیت مناسبی دارد و میشود گفت که ایمنی این دو خودرو از لحاظ استحکام بدنه در یک سطح قرار میگیرد.

روغن موتور خودرو

هایما S7، فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو در آسیا خودرو ​​​​.


خودرو دنا پلاس

تارا در کنار معایب گفته شده، ویژگیهای مثبتی مانند کابین جادار و ایمنی قابلقبول و پیشرانهٔ کم استهلاک برخوردار است. البته درست است که خدمات پس از فروش هایما S7 در تمامی نمایندگیهای ایرانخودرو کشور صورت نمیگیرد و برای سرویس و تعمیرات باید به نمایندگیهای منتخب مراجعه کرد اما باز هم اگر قرار بر مقایسه با محصولاتی نظیر کوپا یا ام جی GS و امثالهم باشد کاملاً مشخص است که این محصول از نظر شرایط خدماتی گزینه قابل اعتمادتری نسبت به برخی از رقبای هموطنش معرفی خودروی جدید چینی‌ها معروف به پورشه گلکسی E8 جیلی – آکادمی مالی مسعود به حساب میآید. در شمایل سنتی خودروهای این کلاس عموما خودروهایی با دو صندلی دیده میشود، البته این به آن معنا نیست که هیچ خودروی ۴ درِ جیتی وجود ندارد. با این حال، به همین نسبت هم استهلاک و دردسرهای فنی آن نسبت به شاهین بیشتر است. این خط تولید از بنز به ساخت خودروهای سایز بزرگ لوکس معروف است. بهطورکلی، هرکدام از این دو سدان ایرانی معایب و محاسنی دارد که انتخاب گزینهٔ بهتر از بین آنها را به سلیقه و نیاز خریداران واگذار میکند. وقتی میخواهید مرسدس بنز را انتخاب کنید، میتوانید از بین سه کلاس سدان لوکس -، -، -، -همچنین -هر کدام را به دلخواه خریداری کنید.  ​ ​​!


خودرو فیدلیتی

اگر به دنبال طرح فروش اقساطی فیدلیتی میگردید، ما در سایا خودرو در کنار شما هستیم. اما ما در مقاله مقایسه بی ام و با مرسدس بنز از همراه مکانیک سعی کردیم تا پاسخ کاملی به پرسش: «آیا بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟ روی این محور نیز چرخ دندههای مختلفی تعبیه شده است اما نه به صورت یکپارچه. خودروی دیگنیتی طول کلی 4685 میلیمتر، عرض 1865 میلیمتر، ارتفاع 1645 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2790 میلیمتر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدوداً 1570 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به خدمت گرفته شده است. خوشبختانه، وقتی به فکر خرید بنز یا بی ام و هستید، به بازه گستردهای از مدلها دسترسی خواهید داشت. بی ام و بهتر است یا مرسدس بنز؟ با این وجود، طرح داشبرد این خودرو در مقایسه با تولیدات جدید نظیر هایما 8کاملا قدیمی شده است و توان رقابت با آنها را ندارد. ​​​​.


با وجود تبلیغات فراوانی که هنگام معرفی این خودرو صورت گرفت، تارا هرگز توان رقابت با نمونههای خارجی، حتی خودروهای خارجی موجود در بازار را ندارد. در جدول زیر، میتوانید تفاوتهای تارا اتوماتیک و شاهین دندهای را بخوانید. با نگاهی به جدول فروش اقساطی فیدلیتی و میزان استقبال مردم از طرحهای عرضه قسطی این ماشین جذاب چینی، میتوان دریافت که باز هم به خواسته خود که همانا مشتری مداری و کسب رضایت صد در صدی خریدار است دست یافتهایم. وقتی انتخابهای شما محدود باشد، پیدا کردن خودروی متناسب با نیازهایتان تقریبا غیرممکن به نظر میرسد. کلید استارت در بهترین جای خودش قرار گرفته است و فرمان دی کات هم رانندگی را برای شما لذتبخش میکند. پژو پارس به عنوان یک خودرو بسیار جذاب ایرانی شناخته میشود که طرفداران بسیار زیادی داشته و هنوز هم با وجود گذشت بیش از سالها از زمان ورود آن به بازار ایران، از پرفروشترینهای بازار است. کلاس به عنوان یک خودروی نظامی توسط شاه وقت ایران که در آن زمان یکی از سهامداران این شرکت بود توسعه یافت.