اینگونه بیت کوین را به صورت امن خریداری کنید

با این حال پیش از ایجاد حساب کاربری، به این نکته توجه کنید که صرافی بایننس در آخرین بهروز رسانی خود، احراز هویت برای تمامی کاربران را اجباری کرده است. بعد از وارد شدن به بخش Deposit، صفحه واریز را مشاهده میکنید. برای این کار از بخش “Deposit” (واریز) در پنل کاربری استفاده کنید. برای ورود به پنل کاربری خودتان در بایننس، روی گزینه “Go to Dashboard” کلیک کنید. روی گزینه “Register” (ثبت نام) کلیک کنید. بایننس برای کارمزد معاملهای خود از رمز ارز اختصاصی خود با نام بایننس کوین – BNB استفاده کند، این کار در جهت تسریع فرآیند در شبکه باینسنس اسمارت چین و کاهش کارمزد بوده، به همین دلیل، این ارز BNB مورد توجه کاربران این سایت قرار گرفته است. اتریوم 2.0 که همچنین به عنوان ETH 2.0 یا Serenity شناخته می شود؛ یک ارتقاء بزرگ برای شبکه اتریوم است که در سال 2022 اتفاق میافتد. تمامی صرافیهای معتبر، در بخشی تحت عنوان «درباره ما» تیم توسعهدهنده پلتفرم خود را معرفی میکنند. علاوه بر این، روندهای اقتصادی جهانی تأثیر مستقیمی بر بازار ارزهای دیجیتال دارد؛ زیرا سرمایهگذاران اغلب به ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای سیستمهای مالی سنتی روی میآورند.

در ایران قانونی است یا خیر؟ در لیست فوق قیمت لحظهای و اطلاعات ۵۰ ارز دیجیتال برتر بازار را مشاهده میکنید. بخش امنیتی را کامل کنید (مطابق شکل زیر، با کمک موس تکه پازل را در جای خودش قرار دهید). با این حال، قرائت منفی از سود/زیان تحقق یافته شبکه حاکی از خروج سرمایه زیاد است. با کسب اطلاعات کامل درباره شبکه بیت کوین و نوع فعالیت آن، در نهایت این سوال مطرح می شود که آیا استخراج، معامله و به طور کلی استفاده از این ارز دیجیتال در ایران قانونی است یا خیر؟ مجوز استخراج بیت کوین در ایران نیازمند رعایت قوانین و مقررات مربوطه است و باید به دقت اقدامات لازم را انجام داد تا از هرگونه مشکلات قانونی جلوگیری شود. بازیها به کاربران این امکان را میدهند که روی داراییها سرمایهگذاری کنند، بازی کنند، آنها را رشد دهند و سپس برای کسب سود بفروشند و بدین صورت از طریق بازی نیز درآمد کسب کنند. هشدار: برای این بخش نیز از تأیید موبایلی استفاده نکنید؛ زیرا ایران در لیست تحریم این صرافی قرار دارد (از بخش نرمافزار گوگل استفاده کنید).

است و بخشهای متنوعی دارد.مهم ترین ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال - همیار وب هشدار: برای ایجاد حساب در بایننس از بخش Mobile استفاده نکنید؛ زیرا ما در لیست تحریم این صرافی هستیم. کاربران با استفاده از این راهکارها می توانند تراکنش های آنی با بیت کوین انجام داده و در این راستا سرعت عمل بیشتری داشته باشند. بعد از انجام تایید دو عاملی، صفحه زیر را مشاهده میکنید که پنل کاربری شما در بایننس است و بخشهای متنوعی دارد. برای مثال، کاربری که در ماه حجم معاملاتش زیر ۵۰ میلیون بیت کوین باشد، برای هر معامله ۰.۱ درصد از مبلغ معامله را باید پرداخت کند. بعد از ساخت حساب کاربری در بایننس، اولین کاری که باید انجام دهید این است که حساب خود را شارژ کنید. گس اتریوم را میشود یک سوخت مجازی برای اجرای قراردادهای هوشمند روی شبکه اتریوم به حساب آورد. پس از فعال شدن زنجیره بیکن اتریوم 2.0 (فاز 0) در ابتدای دسامبر سال 2020 ، امکان سهام گذاری در شبکه اتریوم 2.0 بوجود آمد. برای افزایش امنیت، میتوانید تأیید از طریق موبایل (پیامک) یا تأیید از طریق گوگل را برای حساب کاربریتان فعال کنید. کد دریافتی را در بخش زیر وارد کنید. وارد سایت شوید (فراموش نکنید که از وی پی ان با آی پی ثابت استفاده کنید).

بخش تایید دو عاملی شامل ۴ مرحله است. از آنجایی که ایران تحت تحریم بینالمللی قرار دارد، عملاً امکان استفاده از این صرافی برای کاربران شهروند ایرانی ممکن نیست. بخش برداشت نیز به صورت پیشفرض روی برداشت ارز فیات (مانند دلار و یورو) تنظیم شده است (این نوع برداشت برای کاربران ساکن ایران بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان | کوین ایران قابل استفاده نیست). یک کد تایید نیز برای نرمافزار گوگل در گوشی شما ارسال شده است. بخش تایید دو عاملی شامل ۴ مرحله است. برای فعال کردن تایید دو عاملی گوگل، روی گزینه “Google verification” کلیک کنید. بخش “Deposit Funds” برای دسترسی سریع به قسمتهای واریزی ارز فیات و رمزارز فعال است. برای تأیید حساب، یک کد ۶ رقمی به ایمیل شما ارسال میشود که تا ۳۰ دقیقه اعتبار دارد. فرض کنید میخواهید پولی را به دوستی در کشوری دیگر ارسال کنید. سپس، رمزارزهای خریداری شده را به آدرس کیف پول اختصاصی خود در بایننس منتقل کنید. یعنی افراد برای خرید ارز دیجیتال، آن را از خود صرافی خریداری میکنند و برای فروش، ارز دیجیتال خود را به خود صرافی میفروشند. بلاک چین مانند یک دفتر کل دیجیتال است که هر تراکنش یک ارز دیجیتال را ثبت می کند، خودش را کپی می کند و کپی ها را به هر کامپیوتر یا گره ای در شبکه اش ارسال می کند. ​​.