آیا همبرگر برای بدن مضر است؟

از ویژگی های بالانس دمپرها میتوان به قابلیت کنترل میزان جریان هوای عبوری از کانال، جنس آلومینیومی پره ها به خاطر سبک بودن و جنس گالوانیزه قاب به صورت استاندارد، دارای عملکردی شبیه به شیر یکطرفه، قابل ساخت به صورت مکانیکی و الکتریکی و در نهایت ساخت با اشکال گرد و چهار گوش اشاره کرد. جنس ساخت این تجهیز عموما از آلومینیوم، استیل، گالوانیزه و ورق آهنی سیاه () میباشد. در مکانهایی که از نظر فضا محدودیت دارند؛ برای اتصال دریچهها به کانالهای انتقال هوا برای انشعاب از کانال انتقال هوا، استفاده از این دمپر یک راه آسان و منطقی برای کنترل جریان هوای خروجی است. در ادامه به بررسی انواع دمپر پرداخته ایم. در ادامه به معرفی چند مدل پرکاربرد دمپرها پرداخته شده است. این نوع از دمپرها که جزو نمونه های بسیار مرسوم می باشند در حالت عمومی به منظور کنترل جریان یا سرعت هوا استفاده می شود. دمپرهای ضد حریق، نوعی از تجهیزات کنترل آتش هستند که در سیستم های گرمایشی، ونت ها () و تهویه هوای مطبوع به منظور جلوگیری از گسترش آتش مورد استفاده قرار می گیرند. بدین منظور برای استعلام قیمت و آگاهی از شرایط فروش دمپر ها با تولید کنندگان معتبر و با سابقه تماس بگیرید.

فایر دمپر موتوری

دمپر ضد انفجار Blast Damper - محصولات هیوا صنعت این پرهها یا تیغهها در حالت باز یا بسته باعث عملکردِ دمپر موتوری می شوند. این لبهها هم باعث استحکام قاب دمپر موتوری می شود. هر قطعه از این سه راهی دارای دو تکه یا دو جزء می باشد.تکه اول لوله اصلیِ سه راه میباشد و تکه دوم لوله ی فرعی یا نافیِ سه راه لوله فلکسیبل صداگیر نام دارد.برای ساخت این سه راه لوله فلکسیبل صداگیر ایتدا باید شابلون اجزای آن توسط نرم افزار طراحی شود و در مرحله بعد بوسیله دستگاههای دقیق بصورت برشِ سی ان سی بریده و آماده نورد شوند.پیس از نورد و گِردکاری نوبت به همچسبانی و مونتاژ اجزا به هم می شود.دقت در زمان طراحی و برش باعث می شود همپوشانی و مونتاژ سه راه به راحتی و با کمترین میزان خطا همراه شود.همین موضوع باعث می شود لاین و سیستم لوله فلکسیبل صداگیر از هرگونه نشت یا افت فشار هوا و افت راندمان مکش و دمش مصون بماند. این مرحله توسط ماشینهای برش یا تجهیزات دقیق دیگر انجام میشود. این ورقهای سوراخ دار ضمن هدایت امواج به ماده جاذب ، خود تا حد زیادی ، امواج را مستهلک می سازند .

دمپر صنعتی با نشتی پایین

طرح درب این دریچه در دو مدل ساده و شیار دار طراحی و تولید میشود . توصیه می شود بزرگترین سایز ممکن را هنگام طراحی و انتخاب برای لوور ماسه گیر در نظر بگیرید (سرعت هوا روی پره نباید از 1.7 متر بر ثانیه تجاوز کند). دمپرهای اتوماتیک بوسیله موتور الکتریک یا پنوماتیکی که روی محور دمپر در فضای بیرونی محصول تعبیه شده است کنترل می شوند. آنها معمولا برای باز و بسته شدن دارای یک دسته یا یک موتور هستند که قابلیت باز و بسته شدن دمپر را فراهم می کنند. باید توجه داشت که دمپرهای حجمی امکان قطع کامل جریان هوا را فراهم نمی کنند و بیشتر برای تنظیم جریان هوا استفاده می شوند. این دمپرها می توانند علاوه بر کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به مکان های مجاور، از سرایت دود نیز به دیگر نقاط هم جلوگیری کنند. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دمپر دود بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. برای مثال اگر حجم زیادی هوا از محلی در حال خروج باشد، با این نوع از دمپرها می توان حجم هوا را کنترل دمپر دود و آتش موتوری – شرکت تهویه سازه شار نمود.

نوع باز و بسته شدنِ تیغه های دمپر موتوریِ موازی چهارگوش، بصورت موازی و در یک جهت صورت میپذیرد و هوای عبوری از معبرِ این دمپر موتوری بصورت متوازن و یکنواخت تحت تاثیر قرار میگیرد و پرهها بصورت منسجم و موازی و در یک مسیر از بالا به پایین شروع به باز یا بسته شدن میکنند و انقطاع یا باز شدنِ مسیر هوای دمپر موتوری با توازنِ هواییِ مناسب صورت میپذیرد. به عبارتی در این دمپر ها با روشن شدن هواکش پره ها رو به بیرون باز شده و اجازه ورود هوا به داخل محیط را خواهند داد ولی با خاموش شدن دمپر هیچ هوایی را به داخل یا خارج انتقال نخواهند داد. هم از این لبه ها بهعنوان فلنچِ دمپر موتوری استفاده می گردد. واحد توانِ عملکردیِ این نوع دمپر موتوری، “نیوتن-متر” است. در ضمن هوای ریزشی در این ناحیه باید با فیلترهای راندمان بالا تصفیه شده و کیفیت قابل قبولی از نظر تمیزی داشته باشد. نوع فیلتر: فن فیلتر باکس ها با انواع مختلفی از فیلترها موجود هستند و قیمت آنها بر اساس نوع فیلتر متفاوت است. گروه صنعتی تهویه کلوانی برای ساخت ترنینگ ون از مواد اولیه با کیفیت و مروغوبی که در بازار موجود میباشد استفاده میکند تا ترنینگ ون را با بهترین کیفیت بسازد و رضایت کار فرما را به خود جلب نماید.  &;!