کاپریزوف دو گل به ثمر رساند، وایلد رول به پیروزی 5-2 مقابل شیاطین – WCCO


ST. پل، مین. (AP) – کریل کاپریزوف دو گل و یک پاس گل به ثمر رساند تا مینه سوتا وایلد با پیروزی 5-2 مقابل نیوجرسی دیویلز در پنجشنبه شب ادامه یابد.

رایان هارتمن یک گل و دو پاس گل به ثمر رساند و رم پیتلیک و دیمیتری کولیکوف نیز برای مینه سوتا گلزنی کردند، مینه سوتا که پنج بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با 64 گل در 15 بازی، پر گل ترین تیم NHL از 2 نوامبر است.

بیشتر بخوانید: گرین وی، کاپریزوف 5-2 وایلد بیت کایوتز را رهبری کرد

کاپو کاهکونن دومین شروع متوالی خود را در تور وایلد آغاز کرد و با 29 سیو به پایان رسید.

رایان گریوز و توماس تاتار برای نیوجرسی گلزنی کردند. مکنزی بلک وود 33 شوت را متوقف کرد.

با انفجار غافلگیرانه هارتمن و گلزنی کاپریزوف در دومین فصل NHL خود پس از کسب جام یادبود کالدر، مینه سوتا دیگر تیم دفاعی گذشته نیست. وایلد از نظر تعداد گل در هر بازی وارد چهارمین روز لیگ شد و حداقل چهار گل از 12 گل از 15 بازی اخیر را به ثمر رسانده است.

33 امتیاز مینه سوتا بهترین شروع تاریخ فرنچایز پس از 23 بازی است.

هر چهار خط به مجموع گل های متورم کمک کرده اند، هیچ کدام بیشتر از زوج کاپریزوف و هارتمن، که متس زوکارلو را در روز پنجشنبه در سمت راست دیدند. زوکارلو دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

کاپریزوف در اواسط دوره اول زمانی که روی گریوز به کرنر رسید و دروازه را زد، شروع به گلزنی مقابل شیاطین کرد. او توپ بک هند را کنترل کرد و به سرعت به فورهند تغییر داد و به بلک وود ضربه زد.

این بازیکن 24 ساله روسی هشتمین گل فصل خود را 2:28 به گل دوم اضافه کرد تا مینه سوتا 3-0 پیش بیفتد. کاپریزوف در 8 بازی اخیر خود 6 گل و 11 پاس گل داده است.

پیت‌لیک، یک تازه‌کار که در ماه اکتبر از نشویل معافیت می‌خواست، پنجمین گل خود را در گل اول به ثمر رساند. او در بین مبتدیان در گلزنی در جایگاه هشتم قرار گرفت.

شیاطین که سه از چهار شکست خورده اند، با دو گل در گل دوم به دور از دسترس برگشتند و نتیجه را 3-2 کردند.

بیشتر بخوانید: می خواستم پیراهن Mikko Koivu، A Franchise First را بازنشسته کنم

گریوز دومین گل خود را در فصل به ثمر رساند، در حالی که تنها 24 ثانیه از گل دوم کاپریزوف فاصله داشت. تاتار برای چهارمین بار در شش بازی در یک حرکت طغیان‌کننده زمانی که داگی همیلتون از مقابل او عبور کرد، گلزنی کرد.

همیلتون در این مسابقه دو پاس گل داد.

کولیکوف، شیطان سابق، برتری دو گل مینه سوتا را با دومین گل خود در فصل دوم بازگرداند. هارتمن سیزدهمین گل خود را در گل سوم به ثمر رساند.

پروتکل COVID-19

نیوجرسی اعلام کرد که دیو روگالسکی مربی دروازه بانان در رکورد COVID-19 NHL قرار گرفته است. فردریک گاودرو، مهاجم مینه سوتا، دومین بازی خود را در حالی که در پروتکل COVID-19 بود، از دست داد.

بعد

شیاطین: دومین بازی پشت سر هم خود را جمعه در وینیپگ انجام دادند.

Wild: بازی خانگی پنج بازی خود را شنبه مقابل تورنتو کامل کنید.

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا مجددا توزیع کرد.)

اخبار بیشتر: هارتمن در سومین بازی متوالی گل می زند. وایلد بیت لایتنینگ 4-2