پلیس به دنبال مظنونان تیراندازی به والدین در مدرسه میشیگان پس از اتهام قتل عمد – NBC شیکاگو


دفتر کلانتری روز جمعه اعلام کرد که مقامات به دنبال والدین یک نوجوان متهم به قتل چهار نفر در تیراندازی در دبیرستان میشیگان هستند.

اوایل روز جمعه، کارن مک‌دونالد، دادستان اوکلند اعلام کرد که جیمز و جنیفر کرامبلی، والدین اتان کرامبلی 15 ساله، به چهار پرونده قتل غیرعمد متهم شده‌اند.

مک دونالد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «در حالی که تیرانداز کسی بود که وارد دبیرستان شد و ماشه را فشار داد، افراد دیگری نیز در حوادث 30 نوامبر نقش داشتند و قصد من این است که آنها را پاسخگو کنم.

بر اساس قانون میشیگان، اگر دادستان ها معتقد باشند که فردی در وضعیتی که جراحت یا مرگ زیاد بوده است، می توان اتهام قتل عمد را مطرح کرد. اگر مجرم شناخته شوند، با 15 سال زندان مواجه خواهند شد.

مک دونالد گفت اسلحه های مورد استفاده در تیراندازی در دبیرستان آکسفورد توسط جیمز کرامبلی یک هفته پیش خریداری و به پسر داده شد.

این نوجوان 15 ساله به کلاس خود بازگشت و بعداً با تیراندازی به دانش آموزان دستشویی را ترک کرد. او به قتل و سایر اتهامات متهم شد.

مک دونالد گفت که جنیفر کرامبلی برای پسرش پیامی فرستاد و در آن نوشت: “ایتان، این کار را نکن.”

پسر آنها به دلیل تیراندازی روز سه شنبه در دبیرستان آکسفورد در شهرستان اوکلند، در حدود 50 مایلی شمال دیترویت، به عنوان یک بزرگسال به دوجین جنایت، از جمله قتل، اقدام به قتل، و تروریسم متهم شد.

چهار دانش آموز کشته و هفت نفر زخمی شدند. سه نفر در بیمارستان ها در وضعیت پایدار بستری بودند.

به گفته بازرسان، این تپانچه نیمه اتوماتیک هفته گذشته توسط پدر کرامبلی به صورت قانونی خریداری شده است.